tiistai 16. toukokuuta 2017

Ensimmäinen pelimattotilaus saapunut


D-oom teki ensimmäisen pelimattotilauksensa, ja ne saapuivat vihdoinkin. Myyjäpään teknisten ongelmien takia tilauksen saapuminen kesti kauemmin kuin osasin odottaa, karmeat kaksi kuukautta! Minun standardeille tuo on aivan liian kauan, mutta olen aika kädetön sen suhteen, kauanko toimitukset kestävät tilauksen jälkeen. Ehkä seuraavan kerran nopeammin!

Paketissa saapui kolme erilaista 4x6 "hiirimattoa", sekä kaksi kantokassia matoille.

OVH näille on 64.90€ matoille, kassille 5.90€ (Deepcut Studios). Minun kauttani tilaajat saivat nämä kaksi tuotetta yhteishintaan alle 70€.

Olen nyt tyytyväinen, että tilaus on täällä, ja uskallankin ottaa lisää pelimattotilauksia. Toivottavasti seuraavassa ei kestä niin kauaa! Jos sinua siis kiinnostaa pelimattotilaus, ota yhteyttä doomproducts@gmail.com. Mitä useampi tilaa samaan aikaan, sitä alemmas pystyn hintoja painamaan!

Ollaan yhteyksissä!

PS: En malta päästä testaamaan omaa mattoani tositoimissa! Tähän asti olen pelannut paljaalla keittiön pöydällä ja lainamatoilla. Nyt vasta voin alkaa kutsua itseäni oikeaksi figupelaajaksi! Vai pitikös ne "oikeat" maastot tehdä styrofoamista ja finfoamista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti